Meltem Üniforma

Project Özeti

Meltem Üniforma, 1984 yılında kurulmuş olup 40 yıldır Antalya’da personel kıyafetleri üretmektedir. Geniş deneyimlerine rağmen, dijital pazarlama stratejilerinden yoksun olup eski web sitesi ve geleneksel iletişim yöntemlerine dayanıyorlardı. Projemiz, markanın dijital varlığını modernize etmeye ve çevrim içi erişimlerini güçlendirmeye odaklandı.

Project Detayları

  • Marka: Meltem Üniforma
  • Verilen Hizmetler: Marka Stratejisi, Website Tasarımı, Sosyal Medya, Google Ads and Meta Ads
  • Marka Website: Meltem Üniforma

Yetenekler

  • Art-Director
  • Stratejist
  • Developer
  • Metin Yazarı
meltem üniforma logo

Website Tasarımı

Meltem Üniforma’nın eski web sitesi, sektör deneyimlerini yansıtmıyor ve modern kullanıcı beklentilerini karşılamıyordu. Ürünlerini etkili bir şekilde sergileyen, şık, kullanıcı dostu ve tamamen duyarlı bir web sitesi tasarladık. Sezgisel bir navigasyon yapısı, yüksek kaliteli görseller ve optimize edilmiş kullanıcı deneyimi ile yeni web sitesi, marka güvenilirliğini artırırken müşteri etkileşimini de güçlendirdi.

meltem üniforma website tasarımı

Sosyal Medya

Meltem Üniforma’nın dijital platformlarda aktif bir varlığı bulunmuyordu, bu da potansiyel müşterilere ulaşmalarını ve etkileşim sağlamalarını sınırlıyordu. Stratejik bir sosyal medya planı geliştirerek hedef kitlelerine uygun, yüksek kaliteli içerikler oluşturduk. Sosyal medya hesaplarını yöneterek marka bilinirliğini artırmalarına, müşteri etkileşimini güçlendirmelerine ve dijitalde güçlü ve profesyonel bir varlık oluşturmalarına yardımcı olduk.

meltem üniforma sosyal medya ajansı

Performans

Projenin başında pazar, rakipler, hedef kitle ve sektör dinamikleri üzerine kapsamlı bir araştırma gerçekleştirdik. Bu analizler doğrultusunda markanın yaratıcı stratejisini ve iletişim dilini belirledik. Bir yandan veri odaklı pazarlama için yeni bir web sitesi oluştururken, diğer yandan Google Ads, Facebook Pixel Manager gibi medya satın alma ve performans araçlarını entegre ettik. Bizden önce marka, dijital medya üzerinden neredeyse hiç B2B üniforma talebi almıyordu. 11 Kasım 2022’de başlattığımız Google Ads kampanyalarıyla, yalnızca 1.130$ reklam bütçesiyle 181 potansiyel B2B müşteri formu elde ettik. (Bu sonuçlar GTM, Google Analytics ve Google Ads ile ölçümlenmiştir.)