Palm Clinic Antalya

Proje Özeti

Medikal estetik alanında 2022 yılında hizmet vermeye başlayan Palm Clinic’in, sağlık hizmetleri alanında müşterilerle güvene dayalı bir ilişki kurmak için önemli bir kriter olan marka bilinirliği yeterli değildi. Bu noktada Palm Clinic’in vaatleriyle ilişkili ve rekabet ortamında farklılaşmasını sağlayacak bir marka kimliği oluşturmak, marka bilinirliğini artırmak ve müşterileri güvenilir bir hekim kliniği olduğuna ikna etmek temel odak noktalarımız oldu.

Proje Özeti

  • Marka: Palm Clinic Antalya
  • Verilen Hizmetler: Marka Stratejisi, Website Tasarımı, Sosyal Medya, Meta Reklamları
  • Marka Website: Palm Clinic

Yetenekler

  • Art-Director
  • Marka Stratejisti
  • Developer
  • Metin Yazarı
blimp reklam ajansı portfolyo palm clinic antalya

Website Tasarımı

Palm Clinic için modern, profesyonel ve danışan odaklı bir websitesi tasarlayarak, kaliteli sağlık hizmetleri arayanlar için sorunsuz bir dijital deneyim sağladık. Sade estetiği, sezgisel navigasyonu ve mobil duyarlılığı ile site, kullanıcıların tedavileri, uzman doktorları ve randevu alma seçeneklerini zahmetsizce keşfetmelerini sağlıyor. Güven artırıcı detaylar sunan tasarıma, bilgilendirici içeriklere ve kullanımı kolay bir arayüze odaklanan yaklaşımımızla, Palm Clinic’in çevrimiçi varlığını ve danışan etkileşimini güçlendirdik.

blimp reklam ajansı portfolyo palm clinic website antalya

Sosyal Medya

Estetik sektöründe güven ve itibar oluşturmak için Palm Clinic’in iletişim stratejisini “ilgi” (attention) kavramı üzerine inşa ettik ve bunu tüm sosyal medya içeriklerine entegre ettik. Profesyonel uzmanlık, doktor kimliği ve ileri teknoloji unsurlarını ön plana çıkararak markanın güvenilirliğini artırdık.

blimp reklam ajansı portfolyo palm clinic sosyal medya antalya

Hedefleme-Reklam

Hedefli sosyal medya reklamları, bilgilendirici içerikler ve YouTube videolarının efektif kullanımını içeren stratejimiz doğrultusunda, potansiyel müşterilerle güçlü bir etkileşim sağladık. İlk ayda marka potansiyel müşterilerine ulaşmaya başladı ve üçüncü ayda önemli bir medya yatırım getirisi elde etmeye başladı.